Kristin

Alla inlägg under september 2010

Av Kristin - 30 september 2010 23:36

Jag vet att jag inte varit någon väldigt aktiv bloggare någonsin och speciellt inte på sista tiden efter att Buster gick bort. Det var ju mer eller mindre bara honom jag bloggade om. 

Nu på kvällen fick jag ett sms av Lelle, där hon skrev "läs min blogg". Då hade hon fått en award av en kompis och i sin tur gett mig en award, hur kul är inte det??!!

Tusen tusen tack Lelle, jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga   


  


Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild. Samt skicka vidare den till 5 andra bloggare.

3 saker som ligger mig varmt om hjärtat:

1. Min familj (inkl killen och vänner)

2. Buster (vila i frid min lilla skrutt)

3. Godis   


Den här bilden tycker jag är så härlig 

  


Jag vill skicka den här awarden till:

Frida - underbart att läsa om alla hennes fyr- och tvåbenta familjemedlemmar

Maria - sååå mycket härliga inlägg med lika härliga bilder

Åsa - skojjiga inlägg med massa roliga bilder

Pinkfriday - kul sida med massa färgglada inlägg

Magdalena Graaf - hon skriver inlägg som ibland får mig att kikna av skratt

Av Kristin - 23 september 2010 16:31

Buster har fått en egen buske. Den står nere i mina föräldrars trädgård och är så söt. Den är ganska liten just nu men när den är "färdig" kommer den vara ca halvmetern hög, ungefär som Buster var  .

(För blomsterintresserade är det en röd dvärgberberis)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards