Kristin

Alla inlägg under september 2011

Av Kristin - 27 september 2011 12:46

Jag har ju småfåglar som jag matar genom att hänga ut talgbollar.

Börjar nu bli lite orolig för mig själv... har det gått för långt när man känner igen vissa fåglar och ger dem små smeknamn???!!!

Kommer jag att bli en sån där galen fågeltant som matar fåglar hela dagarna och pratar med dom?? Om så är fallet vill jag helst att det ska bli i Mary Poppins-anda och inte "konstiga-tanten-vid-dammen"-anda.


Mary Poppins....

 


.... eller galen tant omringad av fåglar... vilken kommer jag att bli??

 

Av Kristin - 24 september 2011 14:57

För längesen köpte jag en spargris till fredrik som jag tyckte var lite rolig. Idag har jag köpt en till mig själv som självklart blev flickvän till den första grisen. 

Som ni kan se så var det kärlek vid första ögonkast  


     

Av Kristin - 15 september 2011 18:59

Min sista semestervecka tillbringades på den vackra ön Santorini med min mina vackra medmänniskor Camilla, Ine, Disa och Vibeke.

Vi hade det sååå skönt!!! Bad, sol och god mat hela dagarna!!!


Kusinerna

 

Partypeople!!!!

 

Vibeke och Disa aka Frälsningsarmén hahahaha!!!

 

Den underbart vackra solnedgången i Thira sista kvällen

 


Kommer ett inlägg vid ett senare tillfälle med lite fler bilder men just nu får detta duga så länge   

Av Kristin - 15 september 2011 18:46

... av TV-serien Glee!!! Jag har tittat på hela säsong ett (22 avnitt á 40 min) på ca 3 dagar och halva säsong två på några dagar.

Jag vill också gå i skolan och ha tonårsproblem och sjunga hela dagarna hahahaha!!!


Lika mycket som jag vill se klart alla avsnitt så vill jag det inte för då vet jag att jag kommer få vänta en vecka mellan varje avsnitt...snacka om i-landsproblem   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards