Kristin

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristin - 29 februari 2012 17:01

... och det är inte välkommet kan jag säga...suck =(. Näsan rinner, halsen har tjocknat och hostan gör sig påmind så fort jag anstränger mig, lock för öronen och jag känner att febern lurar bakom hörnet. Det passar sig verkligen inte att bli sjuk nu. Inte för att det nånsin passar sig, men nu gör det verkligen inte det!!!

Det blir till att jobba ikväll och sen bädda ner mig när jag kommer hem med lite alvedon och nyponsoppa, för det är sååå gott när man är sjuk.


 



Av Kristin - 28 februari 2012 15:49

Gubben kom hem från Spanien igår och han hade varit så snäll och köpt en parfym till mig; Lacoste Touch of pink. Den doftar jättegott och flaskan är jättefin och rosa :)


 

Av Kristin - 28 februari 2012 12:26

Nu var det längesen jag köpte smink, och speciellt från e.l.f Men igår kom det ett litet paket hem till mig - tjoho!!

Det var två eyeliners (en svart-shimmer och en lila-shimmer), en lila ögonskugga och två nagellack (en guldglittrig och en mörkgråshimmer). Ska prova den lila eyelinern idag och det grå nagellacket...bilder kommer sen =)


   


Av Kristin - 28 februari 2012 12:21

Första promenaden på söndagmorgonen var underbart härlig med massa sol :)


   

Av Kristin - 28 februari 2012 12:17

I lördags morse blev jag väckt av en 45-kilos schäfer som tyckte att det var dags att gå upp :)


 

Av Kristin - 27 februari 2012 19:00

Idag hade jag min egen lilla vakthund i soffan :) Diza hade fullt sjå med att spana efter eventuella inkräktare, som skulle kunna ta sig upp till 4e våningen hehehe...


 

Av Kristin - 27 februari 2012 18:24

Var på långpromenad igår och hade på mig HELT fel skor och det får jag böta för idag kan jag säga....

För varje steg jag tar vill jag bara skrika rakt ut!!!


 

Av Kristin - 23 februari 2012 00:03

Nu var det längesen jag skrev till dig, men idag har jag verkligen saknat dig så oerhört mycket. 

Den senaste veckan har jag drömt om dig flera gånger och i mina drömmar har du kommit tillbaka till mig.

Ååååh vad jag vill att du ska komma tillbaka till mig, om så bara för en liten stund. 

Idag har jag tänkt extra mycket på dig. Fridas fina Ambra har fått änglavingar och jag vet att hon och hennes familj har det väldigt tufft just nu. Jag vet att du bara har träffat Ambra en gång men jag hoppas att du tog emot henne med en extra fin svansviftning. 

Min underbara Buster vad jag saknar dig och älskar dig  


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards