Kristin

Alla inlägg under april 2012

Av Kristin - 29 april 2012 23:05

När jag åkte i fredagskväll hade jag en liten väska med mig (den nere i vänstra hörnet)

Nu när jag kom hem 2 dygn senare hade det blivit en hel del mer... hur gick det till???  


   

Av Kristin - 29 april 2012 22:54

Idag tänkte vi vara lite hurtiga och ta en långpromenad istället för att sitta inne och bara slappa.

Sagt och gjort, vi snörade på oss gympaskorna och fyllde upp vattenflaskan och gav oss ut.

Det var helt perfekt väder med lite lätt disigt och sol. Vi lyckades få ihop 5,2 km - inte så illa med tanke på att jag dessutom hade ont i huvudet (som förövrigt höll i sig HELA dan *morr')


  


Efter allt det hurtiga och duktiga satte vi oss i varsin baden-baden stol ute i solen. Vi var ju tvungna att testa stolarna utifall det var nåt fel på dom. Den "lilla" testtiden blev 3 timmar i solen med resultatet brända ansikten hehe... men det var sååå värt det för det var alldeles underbart skönt i solen  


   

Av Kristin - 29 april 2012 10:07

Jag drog till Lelle i fredags efter jobbet och det blev mer eller mindre att gå och lägga sig på en gång.


Upp tidigt igår och fullt schema hela dagen =)


Började dagen med att åka till Rusta och inhandla baden-baden stolar....vidare till Jysk, där Lelle gjorde den mesta inhandlingen, medan jag passade på att prova en jäääätteskön fotölj ;)


2 såna här baden-baden stolar kommer att pryda min balkong



Här provar jag fotölj...



En sväng förbi Kappahl och sedan Maxi, där det inhandlades mat till och snacks till kvällens grillning. En glass i solen fick vi med oxå - skönt!

 



Vi var en sväng förbi en handelsträdgård där Lelle köpte jättefina penséer, som sedan planterades i det lilla stället som Lelle köpte på Rusta



Väl hemma igen hos Lelle så var det dags för röj i trädgården



Denna lilla söta "ljussten" köpte Lelle på Jysk och jag är bra sugen på att köpa en själv till min balkong



Gjorde ett fynd på ICA Maxi - en leopardmönstrad scarf =)



Kvällen avslutades med grillning och fransförlängning, sedan störtade jag i säng, trött som få.     

Av Kristin - 27 april 2012 17:05

Var över till Kattis idag och satt ute i det sköna vädret - sååå skönt!!!


 

Av Kristin - 26 april 2012 18:34

Idag har Camilla och jag varit iväg och handlat på en grossistutförsäljning, som Camilla hade hört om.

Jag köpte lite småsaker och gjorde ett fynd på mina nyinköpta glas - 12 st för 60 spänn!!

Så nu borde Fredrik bli glad, eftersom jag hade sönder ett helt gäng i påskas när jag var lite arg hehehe...   


 

Av Kristin - 24 april 2012 16:31

Idag skulle min lilla ängel fyllt 10 år. Jag kan inte riktigt fatta att det snart har gått 2 år sedan han lämnade oss.

Vid den här tiden för 2 år sedan fick han en leverpastejstårta toppad med frolic och några hundkex. Slurp sa det bara så var det uppätet hihihi...

Saknaden är enorm, men jag har äntligen börjat känna att tiden läker alla sår. Visst kommer det alltid finnas ett tomrum i mig som aldrig kommer att kunna fyllas helt, men nu finns det faktiskt dagar när jag kan tänka på honom utan att börja gråta, utan istället få ett stort leende på läpparna =).


Jag åkte ner till mamma och pappa idag och fixade fint till Buster. Är det födelsedag så ska det självklart finnas ballonger med i bilden. Så nu har påskfjädrarna bytts ut mot färgglada ballonger.


 

Buster för 2 år sedan...


  


Av Kristin - 23 april 2012 12:22

... som idag skulle ha fyllt 10 år. Hoppas du har det bra uppe bland molnen tillsammans med bl.a min Buster   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards