Kristin

Alla inlägg under februari 2013

Av Kristin - 28 februari 2013 15:52

Bästa TV-serien ever!!!

Kommer ihåg att jag kollade på det när jag var liten för att mamma kollade på det. Det var ju så himla bra med såååå mycket drama.


Förra året började "nya" Dallas och självklart var jag tvungen att kolla om det var nåt att hänga i julgran. Gissa om det var det??!! Det är sååå mycket drama och back-stabbing att man vet varken in eller ut. Man tror att man har fått kläm på det så vänds allt upp och ner igen. an blir totalt trollbumden och kan inte slut kolla.


Dallas a la 1978

 


Dallas a la 2012

 

Av Kristin - 26 februari 2013 16:03

.... i munnen!!! :-)
Såg idag att det kommit en ny smak och självfallet var jag tvungen att köpa dem då.

Av Kristin - 26 februari 2013 15:18

Av Kristin - 17 februari 2013 10:24

My jobbar på med sin målning som blir riktigt grym.....

Av Kristin - 15 februari 2013 15:11

Detta är en fullt seriös fråga som kräver en ordentlig förklaring.

Jag vill veta vilket nöt som först och främst la fram förslaget om att lägga ner riktiga posten och sen godkände förslaget?!

Att "slå ihop" posten med ICA/COOP/andra mataffärer har inte lett till någonting bra ÖVERHUVUDTAGET!!!!

Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka så här. All jag pratar med tycker precis samma sak.


Man får ALLTID stå i kö alltför länge och vänta på sin tur och personalen verkar inte ha fått någon som helst utbildning i logistik vilket innebär att så fort det handlar om något annat än att betala för frimärken så blir det problem för att dom inte vet vad dom ska göra.


Idag var inget undantag. Jag kommer in på COOP och får stå i kö i över 10 min innan det är ens blir min tur. Jag hade 2 kuvert som skulle lämnas in och det ena är det inget större problem med. Det andra däremot... det tar personalen 10 min att lista ut att den inte kan lämnas in där utan måste lämnas in på posten företagscenter.

Jag har alltså stått och slösat bort över 20 min för något som hade kunnat lösas på mindre än 5 min - tack för den!!!!



 



Av Kristin - 15 februari 2013 00:53

Av Kristin - 11 februari 2013 00:11

Felix var väldigt ivrig på att visa sin Powerslide häromkvällen. Det var inte bara en eller två gånger utan snarare femtioelva ggr. Och sen kom Alice och skulle visa att hon också kunde.


Jag är sjukt förvirrad vad gäller barn och smärta. Ibland kan de börja gråta för ingenting, men att slänga sig på golvet på knä och glida utan att det gör ont är för mig ett mysterium.






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards