Kristin

Alla inlägg under oktober 2014

Av Kristin - 27 oktober 2014 10:01

I helgen var jag och hälsade på Lelle. Sedan jag var där sist har familjen utökats med lilla Elisa. Helgen har därmed inte inneburit shopping och massa aktiviteter, som vi brukar hålla på med. Vi har istället tagit det lugnt, ätit godis och bebismyst lite.

Inte jättelätt att ta kort på en liten bebis som vägrar posa på kommando ;)

Av Kristin - 26 oktober 2014 11:06

Detta är verkligen livet med hund. Att bara kunna släppa dem på en äng eller i skogen och låta dem sköta sig själva mer eller mindre. Harmoni när den är som bäst.

Av Kristin - 19 oktober 2014 11:41

Jag gillar att kunna hitta fynd på secondhandbutiker och igår var vi förbi myrornas och gjorde några fynd.
Det är svårt att inte fascineras över hur fula kläder som har skapats genom tiderna, som på sin tid ansågs som skitsnygga och moderna.

Av Kristin - 19 oktober 2014 11:18

Jag har äntligen fått tummen ur och blivit blodgivare. Började tänka på det för flera år sen men har helt enkelt aldrig tagit mig tid att gå förbi en av blod bussarna. Min förra hund, Buster, var till och med blodgivare.
Men nu i våras gick jag förbi en blodbuss som stod utanför jobbet och fick fylla i en blankett och ta blodprov.
För två veckor sen blev jag kallad att komma och lämna blod.
Det gick jättebra. En stor nål trycktes in i armen och sen låg jag där i 5-10 min och fick klämma på en boll samtidigt som jag drack juice.


Av Kristin - 12 oktober 2014 20:44

Har tillbringat eftermiddagen och kvällen hos Mia. Madde var där ett tag med lilla Pandora också och då blev det kladdkaka med vaniljglass. Galet gott!
Mia var snäll och bjöd mig på middag sen. Potatismos med kyckling- och svampgryta. Supergott! Så nu är jag mätt och belåten, tack Mia <3

Av Kristin - 12 oktober 2014 16:22

Sov gott lilla Angelo <3

Av Kristin - 11 oktober 2014 00:27

Idag kör Diza och jag fredagsmys. Fredrik är ute och roar sig med några kompisar.
Jag har käkat chips och dip medan Diza har smaskat på ett ben.
Jag har även varit duktig och kört en tvättmaskin och dammsugit samt satt igång diskmaskinen.
Nu är det nattprommisen med Diza innan vi kryper till kojs.

Halsduk och öronmuffar på :)

Av Kristin - 8 oktober 2014 22:53

Det är så lugnt och skönt att gå kvällsprommis med jycken.
Ibland stöter vi på nån liten igelkott eller groda. Lika spännande varje gång tycker Diza.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards