Kristin

Alla inlägg under januari 2015

Av Kristin - 15 januari 2015 13:59

Fick hoppa in som "dagmatte" åt Svea och Selma idag då det hade skett ett litet missförstånd mellan Kattis och Kim. Det passade ganska bra då Diza ändå behövde komma ut.
Jag har haft lite dåligt samvete nu när jag är sjuk för att Diza inte får så mycket stimulans som jag tycker att hon behöver. Jag försöker gå långpromenader men jag orkar inte lika mycket och det går inte så snabbt framåt (kan även bero lite på att det är snorhalt ute).
Idag fick hon iaf umgås med Selma och Svea och jag tror att alla tre hade det kul.



Försökte få med alla tre på bild när de satt på en sten och det var lättare sagt än gjort. De ville inte direkt samarbeta och titta in i kameran samtidigt.

Av Kristin - 14 januari 2015 15:05

Har varit sjuk sedan i slutet på förra veckan men intalat mig att det inte är så farligt och jobbat på som vanligt. Idag är jag hemma från jobbet för jag måste lyssna på min kropp och vila för att bli frisk snabbare.

Passade på att i lugn och ro packa ner det sista av julen. Har skjutit upp det alltför länge.

Av Kristin - 11 januari 2015 14:00

Igår kväll var det tjejmiddag hos Mia som fyllde år. Herregud vad roligt vi hade!!! Åt och drack gott och pratade om allt mellan himmel och jord. Hade kunnat sitta och tjattra hela natten :)


Sötaste Nora var också med


Bästa Mia hade fixat presenter till oss alla. Blixtrarna är redan mina favoriter *tummen upp*

Av Kristin - 4 januari 2015 20:19

Gick upp tidigt idag och åkte in till stan där jag mötte upp bästa Mathilda för att tillbringa dagen med henne.

Vi startade med att äta lunch på Pizza hut. Jag bara ÄLSKAR pizza hut och jag har de senaste 20 åren käkat samma sak varje gång jag är där (vilket är typ 4 ggr per år typ...), dvs förrättssallad bestående av cole slaw och majs, liten pepperonipizza och iste att dricka. Varför frångå ett vinnande koncept liksom?!


När vi var mätta och belåtna började vi vår lilla shoppingrunda. Startade på slöjddetaljer och fortsatte till gamla stan där vi kollade i comic stores. Fortsatte upp mot "innercity" och bockade av butik efter butik. Jag skulle inte ha något men köpte nästan nåt i varje butik.

Innan jag skulle ta tåget hem satte vi oss på centralstation och drack varsin varm choklad från Starbucks.

Har inte tagit en enda bild på hela dan så jag har snott lite bilder från nätet (som synes ovanför) och har försökt ta lite bilder på det jag shoppat.


Väggdekor


Köpte pärlor...

...för att försöka mig på nåt sånt här med mina hörlurar.


Vykort med Tintinmotiv


Nyckelring till Fredrik med bästa kapten Haddock

Av Kristin - 1 januari 2015 15:22

...firades med Fredrik och Mia (och självklart Diza).
Trerättersmiddag, massa musik, dricka och trevligt sällskap.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards