Kristin

Alla inlägg under februari 2017

Av Kristin - 26 februari 2017 10:33

Paulina, Pontus och barnen kom över igår och käkade middag här.
Det var supertrevligt och jättegod mat.
Vi kollade på melodifestivalen och myste med snacks och godis.

Det tog ca 5 min så gick vardagsrummet från städat till ett leksaksbombnedslag haha... Det blev snäppet stökigare efter denna bild togs ;)

Av Kristin - 17 februari 2017 12:15

Ja jag var skrivit stjärtans istället för hjärtans.
Vaknade på tisdag morgon och mådde allt annat än bra. Tillbringade sedan de närmsta timmarna inne på toa med magsjuka deluxe.
Fortsatte eftermiddagen och kvällen fullt påklädd och inlindad i duntäcke med frossa och ont i hela kroppen. Var ett riktigt vrak och tog mig knappt upp från sängen annat än när jag var tvungen att gå på toa.

Onsdagen var lite bättre. Ingen frossa och lite mindre ont i kroppen. Men jag var tvungen att ligga ner hela tiden för annars mådde jag sååå illa och blev yrslig.

Igår (torsdag) vaknade jag jättetidigt på morgonen med en sån jäkla magknip att jag låg i fosterställning i nästan 3 timmar innan jag kunde somna om.
När jag vaknade senare mådde jag lite bättre.
För första gången på 2 dagar kunde jag stå upp utan att vilja spy. Jag kunde äta normalt igen och mådde äntligen bättre. Illamående och lite magknip kom och gick under dagen men annars kände jag mig äntligen lite levande. Och jag kunde äntligen duscha efter nästan 3 dagar utan dusch. Jag var som en ny människa efter det - halleluja!

Idag känner jag mig nästan helt återställd men måste vara hemma från jobbet för att inte riskera att smitta några andra.

Av Kristin - 12 februari 2017 11:16

I fredags bjöds det grillning på jobbet. Supersmarrigt!


Igår hade vi workshop på jobbet. Vi kom fram till mycket bra saker som vi ska jobba på och en del saker som ska tas lite högre upp. Det var en givande och rakt igenom positiv workshop. Det blev lite hetsigt när Maeva och jag tog upp miljöfrågor eftersom vi brinner väldigt mycket för det.

Av Kristin - 5 februari 2017 22:38

Har tillbringat helgen hemma hos Mia och Edvin utanför Strängnäs.
Mia flyttade dit i höstas men jag har inte varit där förrän nu i helgen. Vi hade det jättemysigt!!!
Kom dit igår eftermiddag och då var matlagandet i full gång.
Mia hade planerat amerikansk buffé bestående av ribs, kycklingklubbor, miniburgare och massa annat gott. Mätt blev man då verkligen, det var bara förnamnet.
Vi var 5 st totalt som käkade och drack gott.


Efter en ganska galen, men ändå tidig kväll, bestående av musik, dans, massa skratt och några fyllor så gick vi och la oss.

Vaknade med ordentlig huvudvärk och "baksmälla" trots att jag suttit och smuttat på ett glas vin under hela kvällen. Mia, som inte druckit en droppe, kände sig lika bakis hon också.

Serverades en underbar frukost, innan vi avslutade helgens visit och jag åkte hem, och tittade på ett par avsnitt av solsidan.


När jag efter mycket om och men kom hem så spelade lillebror och jag in vårt första podavsnitt och sedan har jag tillbringat kvällen i soffan, fortfarande "bakis".

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards