Kristin

Alla inlägg under mars 2017

Av Kristin - 26 mars 2017 20:00

Helgen har varit fullspäckad.
Lördagen började med en stadig frukost i form av havregrynsgröt med hallon.


Åkte och handlade med Mathilda på vår ekobutik och sedan till gårdsbutiken.
Sedan blev det våfflor till lunch hemma hos päronen. Det var ju trots allt våffeldagen igår.


Sedan åkte jag hem och gjorde egen äppeljuice. Sååå gott!!


Tog en liten powernap på soffan innan det bar av till Kista för att äta och se på bio med Paulina, Emelie och Pernilla.
Vi såg Beauty and the Beast. Den var sååå fantastisk. Det är en av mina absoluta favoritfilmer genom tiderna. Har även sett den som musikal på Broadway för massa år sen.


Söndagen började med våffelpannkakor och bär. Våffelpannkakor heter det för att jag inte har ett våffeljärn så jag steker dem som pannkakor.


Mitt på dagen blev det glass i solen med bästa Mia. Jättemysigt och perfekt väder.


Eftermiddagen spenderades på balkongen i solen där jag till och med somnade en liten stund.


Kvällen avslutades hemma hos päronen med massa grillad korv.

En riktigt härlig helg har det varit.

Av Kristin - 11 mars 2017 15:19

Lelle har ju två sibiriska katter, Greger och Sessan. Sessan kommer från en uppfödare i Eskilstuna, som heter Lotta.
Jag var med för en massa år sedan när Sessan var liten kattunge och hälsade på hemma hos Lotta.
Idag var dags igen. Gissa om det var svårt att inte stjäla med sig en av 3 små sötnosarna.


Lotta har även 5 vuxna katter.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards