Kristin

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Kristin - 3 september 2017 21:44

Idag har det varit en riktigt slapp söndag. Det är så skönt med dagar när man bara gör det som faller en in utan att känna press på att behöva göra massa saker.

Den här helgen har det varit sigtuna marknadsdagar så jag begav mig ned på stan och gick en liten sväng innan jag åkte och hämtade upp Diza hos päronen.


Efter en sen lunch hemma så sov jag 2 timmar. Det var sååå skönt!
Tillbringade sedan kvällen med att slappa i soffan och bland annat kolla på Gräsänklingar. Jag älskar gamla svenska klassiker.


Imorn är det tillbaka till den gamla vanliga vardagslunken.

Av Kristin - 3 september 2017 21:30

Lördagen började med ett litet hemmaspa. Mitt ansikte behövde verkligen den lilla extra omtänksamheten.


Tog en prommis med Kattis och Wilma på eftermiddagen. Det var längesen vi sågs så det var skönt att få prata lite. Vi ska börja med våra förmiddagspromenader igen. Det ska bli skönt.


Lämnade av Diza hos päronen och sen blev vi upplockade av Paulina och Pontus. Vi åkte hem till Emelie och Robert där vi käkade och spelade spel.
Dom har två katter, Exit och Dexter, som är supermysiga. Dexter är superrolig, som en hund som tar varje tillfälle i akt att tigga mat. Dessutom älskar han popcorn :)


Efter middagen åkte vi in till stan till Escape stories och fick leka inbrottstjuvar. Det var SJUKT kul och ett sånt jäkla adrenalinpåslag. Det där skulle jag göra om alla dagar i veckan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards