Kristin

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Kristin - 8 oktober 2009 23:13

Det var en riktig tröttmössa som husse fick hämta hos veterinären efter den lilla operationen. Han hade fått lugnande så han skulle sova och så hade de satt 5 små stygn på tassen. Buster hade knappt vetat vem Danne var när han skulle hämta honom. En sväng förbi matte på jobbet och då fick jag ett vagt hälsande; en liten svansviftning och en ännu mindre puss, sen var jag inte så mycket mer värd. Buster ville mest sova Tungan ute. Så nu är det korta koppelpromenader och "dumstrut" tills stygnen är tagna, dvs ca 2 veckor *suck* Obestämd. Så mina planer för nästa vecka med massa spår och långpromenader sket sig. Någon som har förslag på bra inomhusaktiviteter???!!!


  

Av Kristin - 8 oktober 2009 17:30

Mattes lilla Buster har skadat tassen och måste sys Rynkar på näsan.

Han skadade sig på "dagis" när han blev så uppspelt så han sprang framför en truck. Men det är inte så allvarligt som det låter. Han har inte blivit påkörd hela han utan fått ett jack i tassen. Men nojjig som man är så oroar man sig iaf.

Det är lite lustigt, för igår hade jag drömt en mardröm som involverade Buster, så jag kontaktade husse och frågade om allt var bra med Buster och det var det. Så idag när husse ringde och berätta så började han med att säga "brusa inte upp dig nu, det är inget allvarligt som hänt men...." Tungan ute.

Så nu ligger Buster på operationsbordet, jag återkommer lite senare med uppdatering.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards