Kristin

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Kristin - 4 mars 2009 23:58

Här kommer bilder på mig med mitt nyklippta hår inne på McDonalds och ett kort på Tormod och Ine när vi käka middag.

Av Kristin - 4 mars 2009 23:57

Idag har jag fått massa saker gjort. Alla saker som jag skrivit på listan, førutom Manor, var klara innan lunch =). Træffade Ine på lunchen. Åt japanskt och det var jættegott!! Synd att det inte finns nån japansk restaurang hemma i nærheten dær jag bor =(.
Efter lunchen tog jag en tur till Manor och inhandlade det som skulle plus middag. Sitter nu och kollar på Friends och førsøker komma på vad jag ska gøra nu, ær uttråkad!!!

Av Kristin - 4 mars 2009 23:55

Efter att ha befunnit mig i horisontellt læge i soffan hela dagen och sett på filmer så børjar det så smått att krypa i benen.... Har fått hindra mig sjælv från att børja organisera varenda hørn av Ines lægenhet =P
Har dærfør skrivit en lista på vad som ska gøras imorn:
- Hænga tvætt
- Organisera bland alla væskor
- Organisera bokhyllorna
- Rensa i kylskåpet
- Organisera alla skor
- Gå till Manor och køpa present till bl.a Lelle, och massa vykort och skriva.

Av Kristin - 4 mars 2009 23:54

Igår kvæll var det dags før det omtalade partyt med temat "kitch wedding". Det gick lite småsegt i børjan att komma igång men efter att ha fått på oss våra utstyrslar och smink så kom champagneflaskorna fram och George och Oran (Ines kollegor) kom førbi på førdrinkar och då blev det lib i luckan =P. Lite sång, lite dans och massa champagne senare så begav vi oss till partyt. Det var jættetrevligt och hølls hemma hos ett par (Zara och Stefano) som bodde i en enorm lægenhet med utsikt øver Geneve-sjøn. De hade både DJ och bartender skall tillæggas(!!)
Efter massa dans och mingel hela kvællen så gick det lite snett tillslut... Från att ha varit bara lite full så sa det bara PANG så var jag kanonpackad (kanske drogad??!!) och børja såklart fyllegråta før jag blev lite rædd nær jag inte hitta Ine och så snurra allt. Så efter att ha ringt D och gråtit (minns førøvrigt inte ett ord av vad jag sagt till honom) och en liten taxitur som resulterade i att vi var tvungna att gå en bra bit før att jag inte klara av att sitta i taxin, så kom vi æntligen hem och jag fick lov att kaskadspy =S.

Needless to say så går allt i slowmotion idag =P

Av Kristin - 4 mars 2009 23:53

Snacka om att man e lite knæpp. Har ju tagit med datasladden till kameran så jag ska kunna lægga upp bilder....trodde jag ja... detvisar sig att det var en helt annan sladd =P. Bra klantigt att inte kolla ordentligt innan jag drog, men men, det blir till att lægga upp alla nær jag kommer hem då =).

Middagen igår var førresten jættegod och det var ett vældigt mysigt stælle vi gick på. Det var trevligt att bara sitta och snacka med Ine och Tormod och æta gott och dricka ett glas vin. Var hemma runt midnatt och gick och la oss på en gång och somna vid ett.

Nu sitter vi och kollar på Mad Men och ska kæka frulle.

Av Kristin - 4 mars 2009 23:51

Kom till Geneve igår vid elva och min kusin plockade upp mig på flygplatsen. Åt lunch på en japansk restaurang - gudomligt gott!!! Efter det drog Ine till doktorn och jag gick till Manor, det stora varuhuset i nærheten av dær min kusin bor. Handlade mat och gjorde bort mig ordentligt i kassan før jag fattar ju ingen franska och de snackar ju inte engelska. Efter mycket om och men så var det en snæll kund bakom mig som hjælpte till med att tolka.
Væl hemma hos Ine igen så var det dags før ommøblering av hennes vardagsrum - jag var øverlycklig och Ine tyckte mest att det var jobbigt =P.
Sen blev det middag och två filmer och læggdags redan vid nio, och somna vid elva.

Idag vakna vi tidigt och låg och drog oss ett tag innan vi gick upp och åt frukost. Efter att ha gjort oss i ordning så bar det av till Ines doktor och sedan vidare till ett møbelvaruhus som inte resulterade i annat æn ett paket batterier haha...
Resan fortsatte senare till en frisørskola dær jag fick klippt topparna och fønat håret så jag såg ut som en Hollywood-stjærna =D. Ine dærimot fick en så dålig frisørlærling att efter en och en halv timme såg håret bara slitet och konstigt ut =(.
En snabblunch på McDonalds så for vi hem och tog en vælførtjænt powernap - mycket najs!!
Nu sitter vi och kollar på ett avsnitt av Mad Men och ska snart ivæg och kæka middag med Tormod.

Hørs imorn, då ska jag førsøka lægga upp lite bilder =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards