Kristin

Alla inlägg under april 2010

Av Kristin - 5 april 2010 17:49

Idag klev jag och Buster på bussen och begav oss till Märsta för att träffa Fia och lilla Nisse, som är en 14 veckor rottisvalp. 

Väl i hundrastgården gick det över förväntan, Buster var mer eller mindre ointresserad vilket fick lille Nisse mer intresserad av Buster och skulle hoppa upp på honom. Det var inga problem, tills Buster fick en tennisboll. Då var det inte lika populärt att kaxiga Nisse hoppa på honom och efter ett riktigt utmanande av ödet från Nisse sida så fick han en redig tillsägelse av Buster. Nisse for som en liten raket och pep. Han var nog inte riktigt beredd på att den stora lekkamraten skulle säga ifrån så ordentligt. Men efter 2-3 min var det som vanligt igen, dock var Nisse inte riktigt lika kaxig som tidigare  .


Buster gillar att åka buss och titta ut genom fönstret

  

Lilla Nisse och Buster in action

  

Lortgrisen Buster var inte lika lycklig när han var tvungen att bada

  



Av Kristin - 5 april 2010 17:44

Igår var vi på lilla Sthlm och spanade in alla fina rottisar!! Man blir ju sugen på en liten "lillasyster" till Buster, men det får kanske vänta...

Trevligt att träffa lite folk som man inte sett på länge heller. Frida ställde Cleo och det gick bra, hon är så söt lilla Cleo. 

Alla var jätteduktiga, stora grattis till alla fina omdömen =)


Frida och Cleo (synd att bilden blev så dålig)

  

Av Kristin - 3 april 2010 14:18

Igår skulle jag åka och shoppa lite till mig själv men som vanligt så blir det inte riktigt som man tänkt sig. Det slutade med att jag mest köpte bebiskläder till kompisar. Det finns ju såååå mycket söta kläder, man vill ju bara köpa upp allt!!!

Det blev iaf 2 par skor till mig och gardiner.


Mina nya skor


Alice fick två Hello Kitty t-shirts och Felix fick en Sverige-dräkt 


Lilla Nell som fortfarande ligger i magen ska få detta, och mer lär det 

bli när hon väl är här   

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards