Kristin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kristin - 16 augusti 2011 21:59

Idag fick jag hem mina fjäderextensions som jag beställt på foreverhair.

Var ju såklart tvungen att sätta i dom i håret på en gång. Det var lite krångligt att göra det själv, men absolut inte omöjligt. Måste dock beställa lite mer för de jag har beställt är så likt min egen hårfärg att de smälter in lite för bra hehe...


 

Av Kristin - 15 augusti 2011 22:39

Idag har jag tillbringat många trevliga och mysiga timmar tillsammans med Mia och lilla Vilda. Vi pratade och bara umgicks. Det var längesen vi träffades så det var kul att bara få sitta och dega i soffan och prata massa strunt  .

på eftermiddagen/kvällen kom Fredrik förbi och sen kom Mias kille Daniel hem från jobbet. Mia bakade pizza och så åt vi alla tillsammans - det var jättegott!!!


En sovande Vilda

   

Av Kristin - 15 augusti 2011 12:10

I lördags var vi ett gäng på 7 pers som drog in till Gröna Lund för att köra 5-kamp och ha jävligt kul!!!

För att göra en lång historia kort s drack vi gott, åt gott, hade superkul och blev halvt ihjälskrämda i spökhuset  .

Vad gäller 5-kampen så vann Pontus och jag kom katastrofalt sist. Alla hade 4-siffriga belopp utom jag som bara hade 3-siffrigt och ca 1000 poäng sämre än vinnaren. Men kul hade jag iaf och det var ju huvudsaken.


Paulina och Liza (som gör en fin grimas)

 

Jocke och Emelie

 

Fredrik

 

Pontus

 

Jag

 

Väldigt svårt (läs omöjligt) att se, men det är The Poodles som spelar...

  ... och här är Danny....

 

.... och Carola!

 

Han här träffade vi på både utanför och inne i spökhuset

 

Lite barhäng

 

Pontus fick en ny kompis

   

Av Kristin - 11 augusti 2011 21:15

.... för min del iaf.

Camilla har tjatat i veckor på att jag ska följa med oh jogga med henne och jag har oftast inte orkat för att jag inte tar mig upp så tidgt på morgonen som hon. Men idag så skulle hon jogga på kvällen så jag kunde äntligen följa med. 

Vi gjorde dock en liten specialare - jag tog cykeln med tanke på min icke-existerande kondition. 

Efter rundan som var ca 3-3,5 km lång var det varken Camilla eller Diza som var mest andfådd utan jag!!! Det kanske är dags för kärringen att börja träna?!


Handväskan var såklart med

 

Camilla och Diza i full fart
 

Diza var tvungen att ta en bajspaus mitt i spurten

 

Fin utsikt var det iaf

 

Av Kristin - 11 augusti 2011 15:46

Diza är på besök ett par dagar och som vanligt är hon glad för att få vara i soffan 


 

Av Kristin - 9 augusti 2011 11:49

Såg en störtskön film igår; "Bridesmaids". Den var såååå himla rolig och stundtals så pinsam att man ville lägga sig ner och dö. Men framförallt var den ju så rolig - jag skratta så jag tjöt på vissa ställen!!! Den är verkligen värd att se  


   

Av Kristin - 6 augusti 2011 11:54

Igår var det min sista arbetsdag innan semestern!!! SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!

Så efter jobbet drog Fredrik och jag till mina föräldrar som hade gatufest med alla grannarna. Tyvärr så missade vi en del av grannarna eftersom vi kom dit så sent på kvällen, men det var livat iaf och jättetrevlig stämning. Det var långbord och gitarrspel, grillad mat och hemmagjord potatissallad som Maggan hade gjort - jättegott!!!


 

Anders är laddad till tusen med gitarren i högsta hugg

 

Thomas och pappa

   

Maggan och Lotta

   

Camilla och Maria

 

Gitarrspelande för fullt - notera att dom dragit ut en lampa på gatan hahahaha...

 

Vad gör man när ett glas åkt i backen? Jo självklart dammsuger man gatan - det gör väl alla?!!!

 

Martin med sin dammsugare i högsta hugg....

 

...och Anders med sin

 

Av Kristin - 1 augusti 2011 11:26

Igår fyllde min guddotter Nell 1 år så då var det självklart kalas!!



Första paketet kom från gudmor 

 

Angelo var självklart med

 

Öppna paket var ena stunden kul....

 

... och i nästa stund fanns det annat som distraherade

 

Titta, jag kan stå själv... fast bara om man håller i sig

 

Klart man ska ha en egen Pippi-docka....

 

... och egna foppa-tofflor

   

Rock n roll !!!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards