Kristin

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kristin - 1 februari 2011 23:16

Jag minns så väl första gången som Buster fick ta ett viltspår... ojojojoj vilka urinstinkter som väcktes i honom! Det var så härligt att se honom jobba och verkligen vilja ha det där mumsiga som luktade sååååå gott!! Utan att vara alltför partisk och skrytig, men han var lite av en naturbegåvning när det kom till spår, min lille prins   


  

Av Kristin - 1 februari 2011 23:11

Ja vad har hänt den här månaden.... 


En helg var jag hos Lelle och vi umgicks och hade kul som vanligt.

Jag har varit på "första hjälpen" och "HLR" kurs - mycket intressant!!

Har umgåtts en del med Camilla.

Var på bio i helgen med Fredrik och ett annat kompispar.

I söndags var det 6 månader sen Buster blev ängel så då var jag nere hos mamma och pappa och tände ljus (det brukar jag iofs göra ofta).

Annars har det väl varit som vanligt; jobb, sova, städa, tvätta, diska, laga mat....

Av Kristin - 1 februari 2011 23:06

ojojoj...ännu ett jobbigt inlägg... jag har gjort så mycket som jag ångrar och det mesta på fyllan och villan, så det är inget jag orkar grotta runt i. Gjort är gjort och kan inte bli ogjort så vi lämnar det vid det helt enkelt....


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards