Kristin

Alla inlägg under juli 2012

Av Kristin - 19 juli 2012 19:36

Låg i sängen och såg på TV när jag hör en helikopter flyga runt i området. Den kommer bara närmre och närmre och till slut tänker jag att den kommer att landa i mitt sovrum på mig!!

Gick ut och kollade utanför dörren och där stod den, mitt på vägen nedanför huset.

Vet inte vad som hänt men det verkar som att det inte var så farligt för när dom skulle dra så kom "den sjuka personen" gående själv med sjukvårdspersonalen så det var ju bra antar jag 


   

Av Kristin - 17 juli 2012 19:18

Tänkte vara duktig och gå på en powerwalk idag, men himlen öppnade sig och åskan slog till. Jg hade hellre dött än att ge mig ut när det åskar =/

Istället grävde jag djupt i min dator och hittade några klipp med pilates. Det är Winsor Pilates, som såldes via TV-shop för en herrans massa år sen hehehe...

Gissa om jag var helt mör efter 20 min pilates och 10 min extra övningar som jag körde.

Men jag känner mig lite duktig iaf så jag ska nog fortsätta med detta när det är regniga dagar =)


   

Av Kristin - 15 juli 2012 16:24

Har inte tagit några före-bilder innan jag började äta nyttigare, men jag hittade några bilder från semestern i september förra året. Sedan en efter-bild som är från förra veckan... jag ser ju nu att det är lite skillnad och detta bara från att ha ätit nyttigare... tänk bara på när jag kommer igång med träningen :)


 



Av Kristin - 15 juli 2012 16:14

Igår begav sig Heidi och jag in till stan för att att träffa gänget från Hundra grymma dagar - eller ja, iaf en del av dem :).

I korta drag så var det himla trevligt att träffa lite nya folk och grilla och umgås :)



En mycket glad Heidi :)

 


Lite av folket som samlats

 


och några fler


 


Grillning på hög nivå....




... Sveriges Mästerkock nästa kanske ;)

   


Våra glada och mycket trevliga "ledare" :)


 


HELA GLADA GÄNGET!!!


 


Av Kristin - 12 juli 2012 17:32

Sötare liten krabat får man leta efter - borde vara olagligt att vara så söt ;).

Vi har som sig synes varit och hälsat på hemma hos Maria idag och hälsat på lilla Garpenborg´s Lucille. Ja självfallet har vi hälsat på alla andra också men hon var huvudnumret :).

Här kommer en hel kavalkad av bilder från besöket...enjoy!!


         



   

     




Mamma Ånna - också väldigt väldigt söt :)


Att rulla sig i sanden är väl helt självklart tycker Ånna :) 


   


Att gräva hål är också kul, här får hon lite hjälp av dottern också


   


Ånna tyckte plötsligt att det var något med den lilla "bassängen" som var lite läskigt och vågade sig inte fram...


   


... förrän Maria hjälpte till att plocka ut monstrena ur den :)


 


Till slut var det dags att släppa ut Vera och Kalle också och Vera började med att "attackera" Fredrik :)


     


Lilla Kalle var mer i luften och i farten än stilla så det blev inte så många bra bilder tyvärr så den här får duga


 


Barnen fick vara med på ett litet hörn också :)


 

Av Kristin - 10 juli 2012 19:33

Lite rosévin kan nog inte skada så värst... värre blir det när det blir liiite för mycket *harkel*.

I lördags hade mina föräldrar sin sommarfest och då var det bland annat rosévin som serverades. Vill inte behöva "outa" de andra som var där, därav mer eller mindre bara bilder på mig själv från slutet av kvällen....


             

Av Kristin - 2 juli 2012 22:22

... att få rota i någons handväska :). Vilda var mer än nöjd över att få tillgång till min handväska häromdagen, även om hennes glädje tyvärr inte fångades på kameran hehe...


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards