Kristin

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Kristin - 16 januari 2012 13:14

Jag sitter och bloggar och Diza ska självklart vara med och hjälpa till även om det innebär att hon sover   


 

Av Kristin - 16 januari 2012 12:57

... till skillnad från Lelle som gjorde av med desto mer hihi!!

Lelle och jag har hängt i helgen och på schemat stod shopping. Men inte vilken shopping som helst... det var inga kläder eller skor som skulle shoppas den här gången. Lelle skulle handla saker som hon kommer behöva när hon har utbildat sig till ögonfrans-designer (Eyelash designer). Så vi var på IKEA, Rusta, Jula och Chilli. Jag gjorde som sagt inte av med en krona (hade visserligen glömt plånboken hemma), duktigt av mig va?!

Det som inhandlades var bland annat en massagebänk/arbetsbänk och en arbetslampa med förstoringsglas


   


Måste säga att bänken är superskön att ligga på och jag har sagt till Lelle att jag kommer vara hennes försökkanin och första riktiga kund när hon sätter igång =)

Lite annat som inhandlades var sånt som ska vara i Lelles nya arbetsrum där hon ska ta emot sina framtida kunder =).

Av Kristin - 16 januari 2012 12:41

... jag har inte bara använt ett par Foppatofflor, men hör och häpna, Lelle lyckades lura ut mig utanför huset med dem på mina fötter!!! Det skall tilläggas att det var becksvart ute och det var bara en biltur till och från sopstationen.

Men iaf... jag har gjort det jag svurit på att aldrig göra... 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards