Kristin

Alla inlägg under januari 2013

Av Kristin - 20 januari 2013 13:25

....är nog ett nytt ord jag precis kom på :-)
Skulle ha åkt till Mia igår och haft en mysig tjejkväll men röda faran ville inte starta i den här kylan så jag fick stanna hemma.
Då kom räddningen i form av Fia som bjöd över mig. Hon bor ju precis bredvid så nån bil behövs inte.
Fia ska flytta och håller på att packa och rensa för fullt så jag hjälpte till lite.
För att göra en lång historia kort så bjöd Fia på ett glas vin, och ett glas blev två som i sin tur blev tre och sedan fyra ;-).
Gissa om vi var pottiga hahahha... men kul hade vi och jag kom inte hem förrän fyra i morse.
Idag känner jag att jag lever om man säger så... :-D

Av Kristin - 18 januari 2013 14:20

... är på insidan av rutan :/

Av Kristin - 16 januari 2013 23:44

...är en rolig liten bok som inte alls är som en vanlig dagbok. Istället får man tre saker att skriva om varje dag, tex vad är det mest romantiska du har gjort för nån? Skriv tio ord som beskriver dig, vad bör du sluta äta etc etc... :-)

Av Kristin - 15 januari 2013 00:56

Såg en rolig film med Lelle i helgen som heter pitch perfect. Gillar man musik och komedier så är det här nåt för er :-).
Jag skrattade högt flera ggr...

Av Kristin - 13 januari 2013 15:37

... när matte ska sminka sig :-)

Av Kristin - 13 januari 2013 15:28

Lelle har gått och skaffat Nintendo wii och till den en dansmatta.
Jag har alltid tyckt att jag har ganska bra koordinationsförmåga när det kommer till dans och Lelle känner precis som jag. Snacka om att vi plockades ner på jorden ganska snabbt. När vi körde på "beginner" gick det ju bra och vi klarade allt. Nästa nivå var "basic". Plötsligt blev allting 50 ggr svårare och vi kommer inte förbi den här nivån. Då ska jag tillägga att det finns två nivåer till, "normal" och "expert".
Vi kommer få dansa resten av livet för att komma vidare till nästa nivå...

Av Kristin - 13 januari 2013 15:18

Idag drog Lelle och jag till Södertälje centrum för att döda lite tid. Skulle egentligen bara till body shop men det blev liiite till shoppat ;-). Utöver det som syns på bilderna så var det även en poncholiknande sak och lite smått och gott till hemmet, typ tvål och sånt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards