Kristin

Alla inlägg under mars 2013

Av Kristin - 16 mars 2013 11:34

Skulle dra till Nathalie idag och hade lovat att ta med mig lite saker som jag har rensat ur garderoben och köket. Trodde inte att det var så mycket mer än två ikea-kassar.... men ack så fel jag hade. Det var visserligen två ikea-kassar men även en hel del till. Det slutade med att jag fyllde hela baksätet!!!

Av Kristin - 12 mars 2013 11:19

Trodde inte att mynt/korttelefoner fanns kvar längre utan att dom var utdöda... iaf i det här landet :-)

Av Kristin - 10 mars 2013 09:28

Upp med tuppen och in til stan med Dessan. Hon går franskurs och jag ska vara provdocka idag. (Dom håller till på fina elite hotel...)
Då jag inte "behövs" förrän kl elva så strosa jag iväg för att hitta ett fik som var öppet. Det är förvånansvärt få ställen som har öppet kl nio på morgonen. Men till slut hitta jag ett espresso house som var öppet.

Av Kristin - 9 mars 2013 14:16

Ja ni läste rätt. Jag har köpt en kokbok med recept på alla rätter som serverats i star trek. Dvs från alla olika star trek serierna som visats.
Den var givetvis inte till mig utan till Fredrik. Om jag inte berättat det tidigare så har han tvingat mig att titta på ALLA star trek avsnitt som någonsin har gjorts.
Så vad passar inte bättre än en helt egen star trek kokbok :-)



Av Kristin - 6 mars 2013 14:30

Hämtade ut min sladd från sigtunahem i morse så jag längtar till imorn när jag ska få sätta mig i en varm bil och åka till jobbet :-)

Av Kristin - 5 mars 2013 11:19

Igårkväll när jag kom hem hade min sladd till kupevärmaren försvunnit från min elstolpe och jag blev galen. Förra vintern blev min sladd snodd så jag fick köpa en ny för att nån snål jävel inte ville betala för en egen sladd.
I morse när jag kom ut så satt det en lapp på min elstolpe att den fanns att hämta på områdeskontoret. Tur det!
Frågan är nu bara varför dom har tagit sladden från första början??!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards