Kristin

Alla inlägg under april 2013

Av Kristin - 16 april 2013 15:52

Alltså jag dör.... AV SKRATT!!!! Den här snubben är bara för mycket... men på ett roligt sätt    


Har ni inte sett detta så bara MÅSTE ni göra det. Jag har bara sett 2 avsnitt men var tvungen att ladda ner alla andra.


     

Av Kristin - 9 april 2013 15:29

... PROSCIUTTO!!!! Något av det bästa jag vet och päronen var snälla att köpa lite extra
så jag kunde få oxå :-)

Av Kristin - 6 april 2013 14:44

Testade nya gellacken som jag köpte i helgen. Måste säga att jag blev glatt överraskad över att det var så mycket glitter i lacket. Behövde bara måla två lager för att få så mycket bling-bling ;-)

Av Kristin - 5 april 2013 10:17

Igår kom äntligen min nya glossybox.
Den innehöll:
Dag- och nattkräm från body shop
"Läppstiftspenna" från jelly pong pong
Ögonskugga från da vinci
Foundation från bare minerals
Teeth whitening strips från smilelab

Jag blev tvungen att prova foundation, ögonskugga och läppstiftet på en gång.
Foundationen kommer jag absolut kunna använda och samma sak med ögonskuggan, den var skitsnygg.
Läppstiftspennan vet jag dock inte om jag kommer använda, mest pga färgen. Rött är inte riktigt min stil. Men den var väldigt skön på läpparna.

Av Kristin - 4 april 2013 15:16

Det blev ett par nya skor i helgen oxå. Det var inte riktigt planerat men Lelle köpte 2 par (nästan identitiska) skor och när vi kom hem så provade jag det ena paret som jag var intresserad av (och som råkade vara det paret som Lelle var minst förtjust i). Vi kom båda fram till att det var nog bäst att jag köpte dom av henne iaf =)


Tyvärr gör inte bilden dem speciellt mycket rättvisa men men...


 

Av Kristin - 3 april 2013 00:14

Jossan frågade om jag kunde skriva i min blogg om hennes sida på Facebook och självklart kunde jag det.
Sidan heter "Jossan säljer" och där säljer hon i stort sett allt mellan himmel och jord :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards