Kristin

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Kristin - 3 februari 2013 20:23

Den har förvandlats till ett isparadis. Det var inte många grästuvor som fanns...

Av Kristin - 3 februari 2013 14:37

Camilla hade varit snäll och bjudit mig på middag hemma hos dem igår och jag var inte sen med att tacka ja. 

Så Diza och jag drog över dit och käkade god mat som Kristoffer lagat. Farmor och Kristoffers kompis David var där också så barnen fick sitta vid ett eget bord - väldigt vuxet :). Alice hjälpte till att duka så fint.  


Innan maten hade vi läst lite böcker (Felix skulle sitta i mitt knä och vi skulle läsa ALLA böcker som fanns där) och spelat "piano" på golvet. Ungarna har alltså fått en pianomatta, nåt som absolut inte fanns när jag var liten så vitt jag vet. Väldigt kul var det iaf och barnen skrattade högt när Diza gick över mattan och "spelade" =).


 


Efter maten började Camilla och jag bygga på Alice skrivbord medan killarna flydde fältet och tog med sig Diza ut på promenad. Lite kaos i början med alla delar och 7000 olika skruvar och konstiga "muttrar" samt barn som skulle vara med på alla håll. Men det löste vi lätt genom att låta barnen ansvara för att ge oss alla skruvar när vi behövde, och Camilla och jag skruvade för fullt.


  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards