Kristin

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Kristin - 8 juni 2013 15:09

Jag har precis läst ut Magdalena Graafs bok "det ska bli ett nöje att döda dig". Fy fan vilket jävla helvete hon har gått igenom och att kunna resa sig ur detta och gå vidare.... det är helt sjukt starkt!


Igår fick jag hem hennes senaste bok "mitt perfekta liv". Har nästan hunnit läsa ut det redan för den är så himla lätt och rolig och underhållande bok. Igårkväll var det ett kapitel som var så roligt att jag satt och skrattade högt för mig själv   


 

Av Kristin - 8 juni 2013 14:40

I torsdags var det ju som alla vet Sveriges nationaldag men det var även Malins födelsedag och det skulle firas.

Klocka sju skulle hon komma och så skulle vi grilla.

Kvart i sju ringer telefonen och det är Johan och Brwa som står utanför. Dom skulle också fira Malin men det hade Fredrik glömt att berätta för mig. Men det gör ju inget, det blir ju bara trevligare med fler folk. 

Malin dök upp vid sju och 30-40 min senare kommer Ziad och Nisse traskande på baksidan. Dom var också här för att fira Malin och det hade Fredrik också glömt att berätta för mig. 

Malin och jag gick ut med Diza och i hissen träffade vi Turken och Dansken som även dom skulle fira Malin.

Så vi blev ett helt gäng till slut som grillade och käkade gott.

Ja vad säger man, the more the merrier!!   


 


Fredrik var kvällens grillmästare

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards