Kristin

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Kristin - 20 juli 2013 21:24

Jag riktar mig till er hundägare som inte plockar upp efter er hund. Ska det vara så svårt???!!!

Var precis i hundrastgården där jag bor och blev så jävla förbannad på alla bajshögar som var överallt så jag bestämde mig för att plocka upp det. Inte mindre än 19 (!!!!) bajshögar var det. Och detta på en yta av ca 80 kvadrat!! Det hänger dessutom gratis bajspåsar som man kan använda så det går inte att skylla på att man har glömt eller är för fattig för att köpa egna.

Okej om din hund skiter mitt ute i skogen eller under en buske, det bryr jag mig inte om så länge ingen kan trampa i det. Men när jag går in i en hundrastgård med min hund vill jag inte behöva gå med huvudet böjt nedåt och gå slalom mellan massa skit. Och jag vill inte heller att min hund ska råka trampa i en skithög.

Om du inte vill plocka upp efter din hund ska du kanske inte ha någon hund heller.

Torkar du dig inte i röven heller när du har bajsat eller byter du inte blöja på ditt barn när den har bajsat???

PLOCKA UPP, SKA DET VA SÅ JÄVLA SVÅRT????!!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards