Kristin

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Kristin - 15 februari 2015 19:08

Idag promenerade Diza och jag hem till Mia och Vilda. Vi har ätit, ritat, lekt sminkaffär, där man inte kunde köpa saker utan Vilda sminkade och fixade håret på mig och Mia.

Sedan tittade vi på något som jag inte har sett på ca 25 år, nämligen Mora Träsk. Dom är ju fortfarande fantastiskt underhållande. Man kan undra om det var Vilda eller jag som var mest glad och engagerad i alla låtar ;)

Av Kristin - 15 februari 2015 18:43

Startade dagen med sovmorgon men blev snabbt bjuden på våffellunch av dessa två snyggingar


Supergott och supertrevligt!!!

När jag kom hem därifrån väckte jag Fredrik och berättade att jag hade bestämt att vi skulle äta på burgerbistron. Men innan dess så såg vi på en film som var ganska bra men sjukt störd. Huvudkaraktären är ju en riktigt vrickad människa.


Sedan blev det hamburgare på burgerbistron, sååå sjukt gott!!!


Väl hemma igen blev det ytterligare en film, big hero 6. Jag hade väldigt låga förväntningar på denna då jag inte skaffat mig ett intresse för den trots att jag sett trailern. Men jag måste medge att den faktiskt var bra.


Efter filmen blev det melodifestivalen för min del. Jag missade den tidigare under kvällen men det är himla skönt att kolla på den på svtplay för då kan man spola om låten är dålig och under röstningen.


I förra avsnittet gillade jag egentligen ingen låt och jag har de senaste åren börjat tappa tron på allt vad melodifestivalen heter.
Igår fick iaf mitt döende schlagerhjärta liv igen när Magnus klev upp på scen. Den låten gillade jag skarpt. Svängig, trallvänlig, en snygg kille som vet hur man levererar och jag tror banne mig att det var en tonartshöjning på slutet.

Men... Det som ändå är absolut bäst för i år är ju Filippa Bark!!! Hon är så himla rolig, rent ut sagt genialisk :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards