Kristin

Alla inlägg den 25 februari 2018

Av Kristin - 25 februari 2018 14:47

I torsdags är vi tillbaka hos veterinären då Diza fortfarande inte kommit igång med sitt ätande på ett normalt sätt. Efter fler blodprov visar det sig att Diza är frisk som en nötkärna men att man inte kan veta varför hon inte vill äta. Vi testar något nytt nu genom att skippa alla magmediciner och bara fokusera på att få henne att äta. Det går ganska bra. Hon går med på att äta sin mat om man blandar med falukorv och frolic går ned utan problem. Får hoppas att det håller i sig nu och att hon kommer igång med ätandet som vanligt.



I lördags drog jag och Mathilda till Väsby för att handla nya hallnöbler till mig. Jag är så trött på vår fula hall med den fulaste hatthyllan i världen.
Efter lite felköp av skruvar, som innebär en extra sväng till Märsta, så fick vi äntligen upp nya hatthyllan och skohyllan. Det blev även en liten ljusslinga runt hallspegeln för att få in lite mysbelysning (ja jag vet att slingan hänger snett men det beror på att sladden inte räckte till uttaget annars).



På kvällen kollade jag på mellon och blev som besatt av Rolandz låt. Den gick på repeat under kvällspromenaden med Diza. Man kan säg att jag gick inte på promenad utan jag dansade fram på promenaden :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards