Kristin

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Kristin - 26 december 2009 21:18

Idag har vi varit hos farbror Claes och faster Ingela på middag. Åh vilken middag det var, jag behöver inte äta på en vecka *ler*.



Fina granen som inhandlades på NK för nästan 30 år sen och lika 

grön och fin som då.

 


Pappa, Jenny och mamma

  

Niklas, mamma och farbror Claes

 

Pappa, Arvid, Anders och Jenny

 

Små söta bordsplaceringshållare i form av julkulor =)

  

Emmelie hjälpte till med disken och städning av köksbänken

      


Emmelie och Arvid fick paket...

  

... i form av enorma pepparkakor - gissa om lyckan var total =)

    

Av Kristin - 26 december 2009 12:03

Igår var jag hos Lelle och hälsade på. Jag har ju inte varit där på ett tag och Lelle har skaffat en ny katt, lilla Sessan, så det var på tiden att man fick träffa henne oxå.

Dagen till ära så drog vi till netonnet och shoppa lite. (se bilder längre ner)


Greger och Sessan inspekterar kartongen som julklappen från Lelle kom i.

  

Dessa roliga och varma sockor fick jag i julklapp av Lelle =). Supersköna!!!

  

Jag fick en rosa kamera av Fredrik i julklapp (bland annat) och då var ju den tvungen att få en rosa kameraväsak att bo i =).

     


Min dator behövde en väska tyckte jag, så då fick det bli så.

  

Av Kristin - 26 december 2009 11:59

Julafton firades hemma hos mamma och pappa och i vanlig ordning var det gröt till lunch, Kalle Anka klockan tre, Karl-Bertil Jonsson och kalkonmiddag efter det. Nytt för i år var "Kan du vissla Johanna". Den hade ingen av oss sett tidigare. 


  


   

  

Buster var nöjd med sin kalkonstrupe =)

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards