Kristin

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Kristin - 24 november 2011 23:48

Måste börja med att säga att för en gångs skull har de valt en väldigt bra julvärd! Kalle Moreaus är ju hur mysig och gullig som helst! Jag är övertygad om att det kommer bli lite extra mysigt att kolla på SVT i år.





Var inne på Kicks för att köpa ett nagellack till jul, dvs ett rött och fint. Jag fastnade för O.P.I´s nya kollektion som är "mupparnas nagellack" eller vad man ska kalla det... färgerna har namn som är baserade på mupparna iaf.

Jag köpte "Gettin´ Miss Piggy With It".  Det ser väldigt rött och fint ut på flaskan och på bilden nedan. Men i verkliga livet måste du måla minst 5 lager för att få det så rött och glittrigt, annars är det mest ett genomskinligt lack med rött glitter. Jag har därför köpt ett rött lack som jag ska ha under, så blir det perfekt hihi!!





Skulle bara in på ICA Maxi en snabbis och köpa bröd, mjölk och smör men kom självklart ut med lite mer... bland annat dessa söta små glöggkoppar och skålar.... och självklart CHOKLADKALENDRAR!!!!


       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards