Kristin

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kristin - 15 april 2011 17:33

Läste härom veckan på Fridas blogg om hur hon hade blandade känslor inför våren. Samtidigt som det är alldeles underbart när värmen och solen kommer, så är det något som fattas. I Fridas fall är det hennes älskade Willy och i mitt fall är det min underbare Buster.


Man märkte så väl när det började bli vår i luften, för när vi var ute på promenad så kunde Buster plötsligt få för sig att NU var det dags att rulla runt på marken som en tok. Det var så kul för man kunde verkligen trigga honom till att rulla mer bara genom att fråga "Är det skönt?" och då rulla han som aldrig förr.


Min lilla skrutt, du får rulla vidare uppe i himlen   


 

       

Av Kristin - 15 april 2011 15:51

Idag köpte jag en sån där majblomma för första gången någonsin tror jag.

Jag minns att det fanns sånna när jag var liten och att mamma alltid köpte dem varje vår. Kan inte minnas att jag har sett dem de sista åren eller så har jag bara inte tittat ordentligt kanske. Hur som helst så tyckte jag att den lilla scoutpojken som stod och sålde dessa var så gullig så jag var bara tvungen att köpa en   


 

Av Kristin - 15 april 2011 15:46

Häromdan när jag skulle locka håret var jag extra försiktig och använde min lilla vante för att inte bränna fingrarna. Jag tänkte att det kanske kunde vara bra att ha en långärmad tröja OM man nu skulle vara så klantig att bränna sig på armarna. Men jag bestämde mig fort för att så klantig kan man ju inte vara.... tji fick jag! Bilden säger allt...


 


Av Kristin - 15 april 2011 12:26

Hur bra är inte dessa tidningar?!! Jag brukar köpa så ofta jag kan och lusläser dem, tycker dem är sååå bra  . Fredrik var så snäll och köpte dessa till mig igår, jag har velat ha jubileumsnumret länge nu, men ser aldrig nån som har den eller så har jag inte själv pengar just den gången när det är nån som faktiskt säljer den. Så dessa ska jag njuta av i helgen.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards