Kristin

Alla inlägg under januari 2012

Av Kristin - 6 januari 2012 17:36

Jag tror jag döööör!!!! Jag är inget fan av Foppatofflan för jag tycker att det är något av det fulaste som finns. Det har sagts till mig att dom är jättebekväma och sköna blablabla... men dom är fortfarande såååå fula!!! Dessutom envisas folk med att köpa dem i de mest uppseendeväckande färger såsom neonrosa och spygröna. Om man nu ska ha dessa fula tofflor kan man väl iaf köpa dem i en diskret färg, typ svart!!!!

Döm om min förvåning när jag såg denna kvinna på IKEA, som har fått tag i ett par Foppastövlar!!! Och dessutom i den där hemska grönfärgen - usch fy och blä!!!

Jag kunde inte sluta stirra och tillslut var jag bara tvungen att ta en bild för att visa till Fredrik, och nu måste jag ju visa upp den för resten av min bekantskapskrets.

Säga vad man vill om Foppatoffeln/stövlen, i mina ögon kommer dom alltid att vara för fula för att jag ska skaffa mig ett par. Punkt slut! 


 

Av Kristin - 6 januari 2012 17:33

Igår kväll efter jobbet skulle min nya "köksassisten" invigas, och detta med att baka bröd. Gissa om det var skönt att slippa knåda den där nedrans degen!!! 




Färdigt resultat!!!



Mums med nybakt bröd =)

    

Av Kristin - 6 januari 2012 00:28

Igår var vi bland annat på IKEA och då blev det lite smått och gott som inhandlades, bland annat detta...


Två av dessa som står i vardagsrumsfönstrena




En sån här liten knubbis som står på matbordet

En stor grön växt till vardagsrummet



Efter en snabbsväng inne på biltema fann jag denna typ av väggklocka som ska upp ovanför matbordet här hemma

 

Av Kristin - 5 januari 2012 12:24

Fredrik fick ett fondueset i present av mig när han fyllde år och igår var det dags för premiären. De som känner Fredrik vet att han är barnsligt förtjust i ost, så självklart skulle det vara ostfondue!! Det hade till och med inhandlats speciell fondueost just för tillfället. 

Sagt och gjort, osten värmdes upp och bröd rostades för att ha och doppa, men.... sen visade det sig att just den där fondueosten inte var så himla god så det var en besviken och lite ledsen Fredrik som gick och la sig igår.


 

Av Kristin - 5 januari 2012 00:34

Camilla med barnen kom på besök idag för att se på nya lägenheten och självklart skulle det lekas förfullt!!

Roligast hade dom nog när Busters gamla säng kom fram tillsammans med alla kuddar och filtar  


                  

Av Kristin - 5 januari 2012 00:26

Denna fina lilla eldstad har Fredrik köpt idag och den kommer bli perfekt på vårt soffbord  


   

Av Kristin - 3 januari 2012 23:21

... har jag "gjort" en egen soffa  


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards