Kristin

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristin - 20 februari 2012 12:23

Igår var jag och hämtade Diza hemma hos hennes husse och matte. Det var dags för lite Diza-tid. Vi började med att åka ner till mina päron och klädde oss varmt. Sen åkte vi ner till Helena och tillsammans gick vi alla 5 ner till våfflan och tittade på folket som åkte Vikingarännet. Vädret gjorde tyvärr att vi inte orkade vara där mer än en timme, sen bar det av hemåt. 

När vi kom hem var vi båda trötta men Diza var snabbast på att ta platsen i soffan haha     


Resten av dagen och kvällen gick i lugnets tecken och när det var dags att sova för kvällen slocknade Diza först

 

Av Kristin - 19 februari 2012 21:36

Igår var det tjejmiddag hemma hos Camilla.

Vi började med att dra till Märsta för att inhandla allt för kvällen, dvs tacos (med allt vad det innebär), chips, dricka, godis och lite annat smått och gott


                                        



Tyvärr kunde två av tjejerna inte komma men vi blev iaf fyra stycken och det var jättetrevligt!!! Vi åt gott, drack gott, spelade spel, fnittrade och pratade massa skit och inte skit =)  

Av Kristin - 15 februari 2012 11:09

Vad härligt med all snö som kom igår!! Allt blev så mycket ljusare och vackrare och jag fick verkligen lust att dra på mig en overall och åka pulka hahaha   


Så här såg det ut när jag gick från jobbet igår kväll

 

Av Kristin - 14 februari 2012 16:23

 

Av Kristin - 13 februari 2012 23:04

På jobbet har dom börjat sätta upp nya tavlor och fräscha upp lite. När det kom till vilken tavla som skulle sitta ovanför mitt skrivbord blev det den "lilla" tavlan, dvs den absolut största   


Som ni kan se i nederkant så är det en dataskärm med blå bakgrund. Den är ca 19 tum så då kanske ni förstår hur stor tavlan är hihi...


 

Av Kristin - 13 februari 2012 19:23

I helgen var vi hemma hos Jossan och då fick jag äran att gosa med dessa två mysiga individer; katten Alfons och hunden Malou, som bara är 13 veckor och såååå söt.

Jossan har en katt och en hund till, Gizmo och Tjorven, men ingen av dem ville gosa och tyvärr fastnade ingen på bild heller.


     

Av Kristin - 11 februari 2012 10:20

Ja efter igår vet jag nu om att man kan bli full och bakis av att dricka 2 cider. Det var visserligen "7-komma-lost" (7.0) men i alla fall.... Tror ju kanske att veckans påhitt kan ha hjälpt till på vägen mot fyllan. Jag har nämligen tillbringat nästan hela veckan med att vara på kurs på jobbet på dagarna och sedan direkt jobbat kväll. Har gått upp 8.30 på morgonen och sedan kommit hem 23.00 på kvällen så det är klart att det slter på kroppen. 

Hur som helst så sitter jag iaf nu i soffan och löser melodikrysset tidigt på en lördagmorgon =) Börjar bli riktigt hungrig... kanske ska fixa lite frulle....


 

Av Kristin - 10 februari 2012 15:25

I morse när jag skulle till jobbet var det svinkallt men ack så vackert med allt vitt och morgonsol   


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards