Kristin

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristin - 7 februari 2012 11:20

Jag har blivit helt torsk på Elsas Värld som visas på TV3 Play... jag skrattar och skäms, skrattar och skäms etc...

Hon som spelar Elsa är så rolig och fångar karaktären på ett så bra sätt.


 

Av Kristin - 6 februari 2012 11:58

Nu har jag varit inne och snott bild från Lelle på fransarna =)


 

Av Kristin - 5 februari 2012 22:04

Lelle har ju gjort fransförlångning på mig nu i helgen och jag är mycket nöjd!!!

Kommer dock inte lägga upp nån bild ännu för alla som jag själv försökt ta ser förjävliga ut hahaha...

Lelle har tagit en hel del så jag väntar på att kunna sno nån bild av henne =)


 

Av Kristin - 5 februari 2012 21:57

Jaha... då var melodifestivalyran igång igen....

Lelle och jag tittade tillsammans igår och för en gångs skulle måste jag säga att de 2 bästa bidragen gick vidare till final. Tyckte både att Loreens och Dead by Aprils låtar var mycket bra (kunde dock ha skippat den där killen som skrek så jävligt i Dead by April). Måste dessutom medge att fast jag tycker att Sean Banan inte har något att göra i melodifestivalen så var hans låt väldigt trallvänlig och det var ett roligt nummer att titta på  =)


Måste även ge cred till programledarna, dom var väldigt bra och den där Gina var himla rolig =)


 

Av Kristin - 5 februari 2012 21:49

Jag skar/stack mig ganska ordentligt i fingret när vi skulle laga tacos idag. Det var till och med så jag blev lite svimfärdig ett tag och fick lägga mig ner hahahaha!!!!

När jag skulle skölja av fingret såg  jag att när jag klämde på det så kom det ut nåt från såret som såg ut ungefär som typ en fettklump eller nåt... jag försökte putta tillbaka den... väldigt skumt och äckligt.... blääää!! Tänkte att jag skulle ta en bild men jag vill inte att ni ska behöva må dåligt så det får bli en bild på mitt omplåstrade finger istället =)


 

Av Kristin - 5 februari 2012 21:44

Har tillbringat helgen hemma hos Lelle och Tommi och deras katter. Första natten blev det faktiskt lite gos med katterna och även morgonen därpå, men andra natten då var jag inte vatten värd hahaha =)


Greger och Sessan burrade in sig på mitt täcke



Greger kom på morgonen och myste med mig och Lelle...se så söt han är när han gömmer sitt lilla ansikte



Sessan solar lite....



.... och sen försöker hon gömma sig i en kartong =)

     

Av Kristin - 3 februari 2012 18:38

Lelle har varit på kurs för att bli fransdesigner och i helgen ska jag till henne och lägga mig "under pincetten" hhahahahaha... Det kommer bli sååå fint!!!

På hennes hemsida kan ni se lite före och efter bilder på folks fransar =)


Vipperian  (namnet kommer från norskans "vippe" som betyder frans)



 

Av Kristin - 2 februari 2012 11:53

I tisdags kom Camilla och barnen förbi och vi insåg ganska snabbt att vi var tvungna att ta ut ungarna för att dom skulle få bränna lite energi innan dom rev lägenheten hahaha!!! Tur att det finns lekplatser i närheten =)


Jag ser bara lite för stor ut för den här rutschkanan hahahaha!!!

 

Ungarna var iaf nöjda =)

       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards