Kristin

Alla inlägg under april 2012

Av Kristin - 23 april 2012 12:05

Igår var det biodags. Det var jag, Fredrik, Malin, Filip och Fanny som begav oss till Kista för att se på American reunion. Den var skitrolig, förmodligen roligast av alla American Pie-filmerna. 

Men en sak som vi har lärt oss är att inte gå på de tidiga föreställningarna utan så sent som möjligt. Vi gick på 16:00-föreställningen och det var en hel del ungdomar där och inte f*n kunde dom hålla käften utan satt och snackade hela filmen igenom. Sjukt irriterande!!! *morr*


 

Av Kristin - 16 april 2012 15:37

Igår var det premiär för årets första korvgrillning. Vi åkte ut till Turken och Mias hus och grillade massa korv. Det var jättegott, men blev väldigt kallt så fort solen försvann...


Fredrik byggde en egen "korvgrillnings-konstruktion" medan jag satsade på vanliga pinnar =)

 

Av Kristin - 12 april 2012 12:43

Än en gång har mina föräldrar varit och grävt bland gamla barnsaker, och denna gång hittade de dessa små äggvärmare, som jag har gjort som barn. Tyckte att dom var lite söta så jag gav dom en chans att hålla äggen varma i kylskåpet...hahaha...


 

GCB

Av Kristin - 11 april 2012 00:03

Här är ännu en serie jag börjat kolla på som jag gillar och som är störtskön - Good Christian Bitches. Så här står det på kanal5´s hemsida om serien:


Serien tar oss med till den välbeställda villaförorten Hillside Park i Dallas där vi möter en samling ”southern belles” som lever efter devisen mycket är mer. Här mäts lycka och status i skönhet, rikedom, den perfekta familjen och en god kristen livsstil.  Bibliska citat används flitigt som förevändning för mer eller mindre egoistiska ändamål. Glassiga sportbilar bryter mot trafikregler dock med bibelverser stripade på bakluckan. En iögonfallande djup urringning håller det diamantbeklädda korset bättre på plats. Och veckans söndagsgudstjänst blir den naturliga mötesplats där man kan stämma av det senaste skvallret. 
Här möter vi Amanda Vaughn som tvingas flytta hem till sin mamma Gigi efter att hennes man omkommit i en bilolycka tillsammans med sin älskarinna. Gigi, som är en mycket förmögen societetskvinna i Hillside Park, välkomnar dem med öppna armar och har bara ett krav om de ska bo hos henne – de måste gå till kyrkan varje söndag. Det här kan tyckas vara ett enkelt krav att möta, men Amanda var tidigare skolans elakaste tjej och hon har ingen större lust att träffa sina före detta mobboffer. Dessa har heller inte glömt hur Amanda förpestade deras liv och det står snart klart att några av de mest långsinta fiender du kan ha är - Good Christian Bitches.


   

Av Kristin - 9 april 2012 14:52

Har börjat kolla på en ny serie, "New Girl", och den är jättekul. Den handlar om den lite knasiga tjejen Jess, som kommer på sin kille med en annan tjej. Hon måste börja på ny kula och flyttar in i en lägehet med tre singelkillar... 


 

Av Kristin - 9 april 2012 14:46

Gårdagen var en riktig pissdag med bland annat illamående och magont, så jag gjorde allt i min makt för att hålla mig sysselsatt för att slippa tänka på allt det onda. Jag städade, fixade disken, plockade med allt möjligt och målade sängbenen vita.


 

Av Kristin - 3 april 2012 15:52

Nej, det är bara all päls som blev kvar efter att Diza hade duschats....


 

Av Kristin - 2 april 2012 17:54

Igår såg Fredrik och jag på "The Divide". Det är förmodligen en av de sämsta filmer jag sett!!! Den var långtråkig, konstig, vrickad och skittråkig.... se den inte!!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards