Kristin

Alla inlägg under juni 2013

Av Kristin - 19 juni 2013 08:40

I så fall gör hon inte ett jättebra jobb haha...
Hittar jycken ganska ofta med huvudet under sängen och resten av kroppen i hennes säng :-)

Av Kristin - 14 juni 2013 14:43

Underbara Charlotte hade köpt en handväska till sig själv men tyckte sen att den var lite för ungdomlig för henne så då fick jag "ärva" den,och inte mig emot   


   

Av Kristin - 11 juni 2013 19:02

...den bakar Dessan. Hon fyller år idag så hon hade bakat tårta som hon bjöd på. Mums!!!

Av Kristin - 11 juni 2013 17:42

Igår var vi inne på Ultuna och tog bort stygnen på Diza så nu är hon lite slätare på magen. Så nu får hon gå på långpromenader igen men inte hoppa och studsa på ännu en månad.

Av Kristin - 9 juni 2013 22:53

Har ju glömt bort att skriva om den senaste glossyboxen så det får bli en snabbgenomgång.
1. Nån energidricka med grapefruktsmak som inte var speciellt god.
2. Wen cleansing conditioner. Har bara provat en gång men den verkar okej.
3. Handkräm från Trind. Verkar oxå okej.
4. Nån ekologisk bodyshower som doftade gott och var väldigt dryg.
5. Ett lite mörkare pastellgrönt naggellack som Dessan fick för att jag inte passar i just såna färger. Men hon intygar att det var bra.
6. Ansiktskräm från akademikliniken. Har inte hunnit testa ännu.

Av Kristin - 9 juni 2013 22:42

Gick ut med Diza nyss och kommer inte många meter förrän jag möts av massa sniglar som har samlats på samma ställe. Helt sjukt många! Ringade on dem så att ni kan se. I den stora cirkeln finns det ca 10 st.
Fanns säkert ett tiotal till som inte fick plats på bild.

Av Kristin - 9 juni 2013 16:56

Idag fyller Diar år men redan igår var det party. Självfallet var det med en del kurdiskt inblandat dvs dansen!!! Hela kvällen dansades det hejvilt och alla skulle vara med, stora som små. Riktigt trevligt var det.

Av Kristin - 8 juni 2013 15:09

Jag har precis läst ut Magdalena Graafs bok "det ska bli ett nöje att döda dig". Fy fan vilket jävla helvete hon har gått igenom och att kunna resa sig ur detta och gå vidare.... det är helt sjukt starkt!


Igår fick jag hem hennes senaste bok "mitt perfekta liv". Har nästan hunnit läsa ut det redan för den är så himla lätt och rolig och underhållande bok. Igårkväll var det ett kapitel som var så roligt att jag satt och skrattade högt för mig själv   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards