Kristin

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Kristin - 1 februari 2010 22:04

I lördags la jag ett spår till Buster som fick ligga i ett par timmar.

Buster hade laddat hela dagen och när det väl bar iväg till spåret drog han som en dåre. Han började följa blodspåret, men bara efter ett par meter dök han över på mitt eget spår..fan det var ju inte meningen! Försökte desperat lirka över honom till blodspåret men han gav sig inte, mattes spår var bättre - tokhund *kliar mig i huvudet*. Allt gick iaf bra och han kom fram till vildsvinsskanken och blev överlycklig.

När jag i efterhand tänker över det hela så blev det ju ett misslyckande för att han tog mitt spår istället för blodspåret, MEN å andra sidan har han nog aldrig spårat så noga som han gjorde då. Det var några korta "avvikande" från spåret, men det var bara vid de ställena där jag korsat andra spår och han kom på sig själv med en gång och tog upp mitt spår på direkten.

Så summa summarum kan man ju säga att det var ett lyckat misslyckande...eller??


  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards