Kristin

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Kristin - 28 februari 2010 16:28

Jag och Camilla brukar så ofta som möjligt att gå på promenad tillsammans och då har jag med Buster och hon har med barnen, Alice och Felix. 

Alice har nu kommit in i ett stadie då hon ska hjälpa till att ta med Buster på promenad. Detta innebär i runda drag att hon kommer fram till mig och säger "Alice hålla!". Och det är ju inga problem tycker jag, vi kan ju hålla tillsammans... trodde jag ja! det går inte för sig, då gormar Alice "INTE HÅLLA!!!" Så det är ju bara att släppa och låta henne hålla själv. Eftersom Buster inte gör skillnad på små och stora människor så innebär det att han drar lika mycket i kopplet med Alice som med vem som helst annan. Så man går lite på helspänn och försöker se till att Buster inte ska dra omkull henne, men hör och häpna - det är ju uppenbarligen det roligaste som finns enligt Alice. Hon fullkomligt storknar av skratt när Buster drar och hon far i backen. 

Härom dagen så eskalerade det lite till, hon började säga till Buster "KOM!!" och så drog hon i kopplet allt vad hon kunde och tjöt av skratt när han följde efter. 

Man kan inte annat än le när man ser dem tillsammans, de är så söta   .


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards