Kristin

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kristin - 7 mars 2012 19:26

... visade sig vara lunginflammation!!! Plötsligt faller alla pusselbitar på plats. Inte så konstigt att min hosta bara blivit värre och att "förkylningen" aldrig släppte. Så nu har jag fått penicillin med maxdos för män, så det är 4g (!!) per dag. Men nu ska det väl bli fart på tanten till slut =)


Nyduschad sitter jag nu i soffan och tittar på the real housewives of Atlanta.

 

Av Kristin - 7 mars 2012 13:57

... kan man väl göra det med söta näsdukar iaf ;)


 

Av Kristin - 7 mars 2012 12:18


... inte mycket med andra ord =(

Var uppe åtta i morse och ringde läkaren och när dom ringde tillbaka kvart i elva så var alla tider slut. Tydligen hade dom planeringsdag för alla läkare så det fanns bara en läkare i tjänst så alla tider hade ju tagits - typiskt!

Men sen fick jag ett tips från Jennie om en läkarmottaging i Märsta, så jag ringde dit och vips så fick jag en tid idag =). Hoppas dom kan hitta nåt så att detta går över nån jävla gång... Har ju inte blivit knappt ett dugg bättre sen jag blev sjuk och det är en vecka sen. Normalt sett när jag blir förkyld så brukar det vara 2-3 dar som är sådär intensiva med feber och allt skit, men sen brukar det börja avta och jag blir bättre. Men den här gången är det samma skit varje dag; hosta, snor, tryck i huvudet, ont i öronen,ont i huvet och lite feber (mest på kvällen de sista två dagarna). Håller tummarna för att jag kan få nån mirakelkur =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards