Kristin

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Kristin - 14 mars 2012 22:21

... på en smutsig liten... TASS!!!

Trodde inte det var så blött och skitigt när jag var ute med Diza så jag torka inte av hennes tassar. 

Märker när vi ligger i soffan att, ojdå, det var visst lite skitigt ute   


     

Av Kristin - 14 mars 2012 10:36

I helgen som gick var jag med Lelle och vi gjorde egentligen inte så mycket, men en snabbgenomgång av helgen:


Fredag: handlade på Maxi, Lelle fixade mina fransar och vi såg på Titanic innan det var läggdags


Lördag: Drog till Hedlandet och handlade lite smått och gott, fixade Lelles hår och ögonbryn, käkade tacos och kollade på Melodifestivalen. Rätt låt vann =). Tittade på TV resten av kvällen innan det var sängen som gällde.


Söndag: Var ute och promenerade med katterna innan vi drog iväg och fixade Lelles fransar och sen softade vi lite innan jag körde hem.


Tog självklart knappt en enda bild på hela helgen förutom på Greger, som var på väldigt goshumör den här helgen, så han får representera helgen i bilder =)


Han har en liten egenhet att klämma ner sig i liiite för små lådor...men finns det hjärterum så finns det stjärterum

 


Greger myser på min mage


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards