Kristin

Alla inlägg under mars 2012

Av Kristin - 6 mars 2012 19:05

.... har klockan kommit upp på väggen och det var på tiden hehehe....


 

Av Kristin - 6 mars 2012 19:05

.... har klockan kommit upp på väggen och det var på tiden hehehe....


 

Av Kristin - 6 mars 2012 15:57

Nu får det va slut på det här hostandet snart!! Jag viker mig dubbelt när jag hostar och får såna där kräkningar ibland som små barn brukar få när de hostar för mycket. Och varje gång jag försöker dra en djup suck så triggar det igång hostandet och det gör såååå jävla ont att hosta - som att försöka hosta upp ett gäng småspik eller nåt. 


Imorgon bitti ska jag upp tidigt och ringa läkaren, jag måste få en tid. Cocillanan verkar inte ta så bra som jag vill att den ska göra och huvudet gör mig tokig - det är ett konstant tryck i huvudet och öronen, precis som när man är ute och flyger och går in för landning.

Till råga på allt så har jag en visdomstand som håller på att växa och den har i och med detta skavt bort skinn i kinden så det känns som jag har ett gigantiskt köttsår längst in i munnen - kul?? NOT!!!


För att se lite positivt på saken så tror jag inte att jag har feber idag iaf =)


Nu ska jag lägga mig i soffan och se om det finns nåt skräp att titta på - so long for now!!

Av Kristin - 5 mars 2012 20:40

Det är inget kul att vara sjuk för det finns inget jag kan göra. Och om jag får för mig att försöka städa eller göra något som är lite ansträngande så blir jag helt slut och dessutom så triggar minsta lilla ansträngning min hosta. Och hosta vill jag verkligen inte göra just nu för det känns som att hosta upp taggtråd, ajajaj....


Dagar som dessa hade det var varit perfekt om jag haft en hobby, typ samla bokmärken eller måla eller nåt annat lugnt man kan göra. Jag kanske borde börja göra scrapbooks, det ska ju vara kul sägs det... Ska nog surfa in på panduros hemsida och se om det finns nåt kul där man kan beställa =)


 

Av Kristin - 5 mars 2012 11:41

Ingenting smakar något längre! Och luktsinnet är också borta, helt galet. Mamma och pappa bjöd på middag igår som tack för att Fredrik hjälpte dom med datorn. Det var säkert jättegott, och de sa de att det var oxå, men jag kände ju inte smaken av nåt, inte ett dugg!! Det var bakad potatis och revbensspjäll, som är så gott, och sallad och baguette med cantadou-ost, mums!!! Jag förväntar ju mig att känna smaken när jag stoppar det i munnen...men inget, zip, nada, noll!!!

Känns som slöseri med mat när jag ändå inte känner smaken av det, jag kan lika gärna äta jord eller hundmat eller nåt.... Hoppas att det inte tänker hålla i sig länge iaf, jag vill ju känna smaken av allt gott som finns runt omkring mig.

Av Kristin - 4 mars 2012 13:59

Tror att jag kanske mår lite, lite bättre idag men det kan oxå vara cocillanan som talar och alvedonen hihi...

Hur som helst så börjar jag se ljuset i tunneln och jag har dessutom orkat duscha för första gången på nästan 3 dar... snuskfia jag är hehehe...


Igår kom Turken och Mia förbi och hängde här ett tag. Det var trevligt med lite sällskap, vi har inte setts sen nyår tror jag. 

Ikväll blir det middag his mamma och pappa. Dom vill ha hjälp med deras dator så då passar dom på att bjuda på mat oxå =)


 

Av Kristin - 3 mars 2012 13:13

....den åttonde dvärgen, det är jag det....


 

Av Kristin - 1 mars 2012 16:11

Igår kväll hade Fredrik varit så snäll och laddat ner Tintin "Enhörningens hemlighet". Jag hade inte haft så väldigt höga förväntningar på den och den uppfyllde väl inte direkt mina drömmar hahaha...

Visst var den spännande och ganska bra gjord, men den kändes lite för lång och det jag störde mig på mest var att Milou hette Snowy och Dupontarna hette Thompson. Varför inte bara behålla de riktiga namnen??? Eller är de kanske för svåra att uttala för jänkarna??!!

Hur som helst så var den underhållande, om än lite för lång, men om jag fick bestämma så skulle jag hellre se de gamla teckande som jag såg på när jag var liten. Det var bättre förr...eller...?


   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards