Kristin

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Kristin - 4 maj 2012 17:13

Igår morse flög jag till Geneve för att hälsa på min kusin Ine. När hon hämtar mig på flygplatsen så ber hon mig att kolla i hennes handväska efter ett par biljetter. Och det är inte vilka biljetter som helst, det är konsertbiljetter till NKOTBSB!!!! Och för er som inte fatta nåt av det så är det New kids on the block och Backstreet boys - tjoho!!!

Jag och min yngre kusin Camilla var helt besatta av Backstreet boys för ca 16-17 år sen och vi var till och med på en konsert då i Oslo. När jag säger besatt menar jag verkligen BESATT!!! Vi skrev BSB, Nick och A.J på allt vi kunde skriva på. Jag kommer ihåg att jag spelade in allt med dom, både på radio och TV.


Hur som helst... vi hade inte så väldigt höga förhoppningar på dessa boybands med tanke på att de flesta är runt 40 år idag, så vi tänkte väl att det blir ganska lugnt och stilla. Snacka om att vi hade fel!!! Det var verkligen en SHOW och det var fullt ös. Vi satt knappt ner en enda minut utan det var dans på hög nivå och hesa var vi efter kvällen efter att ha skrikit som små 14-åringar (mest när Donnie från NKOTB slet av sig tröjan rätt framför oss - woohooo!!)










 


 


BSB

 


Hela gänget NKOTBSB

 


BSB


BSB sjunger "I´ll never break your heart"  

 


Donnie innan linnet åker av....

 


... och efter (synd att det blev så ljust för han har DEN kroppen... dreggel...)

 


NKOTB i en riktig boyband-pose

 


NKOTB


BSB 

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards