Kristin

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Kristin - 28 maj 2012 15:01

I helgen begav jag mig till Lelle och Tommi.


Lördagen började tidigt med trädgårdsarbete deluxe. Det var jag, Lelle, Tommi och deras föräldrar. Satte igång vid halv elva och avslutade vid halv sju på kvällen. Då hade vi hunnit med att rensa en hel rabatt på ogräset från helvetet och dess fiberduk (eller vad fan det heter... den duken som ska skydda rabatten från allt ogräs som vi fick rensa bort).

Vi hade även lastat in ved för ett helt lands årsförbrukning (kändes det som iaf... räcker säkert bara en vinter men iaf...)


Slavarbetet i full gång...


...paus i slavarbetet. Jag drog iväg och köpte ett kilo godis...mums!!

 


Hela kroppen värkte när vi slog oss ner i soffan för att kolla på ESC och heja på Sverige.

Självfallet vann vi och detta innebär att det skall köpas biljetter till ESC 2013 =).


 

Söndagen gick i lugnets tecken och det blev inget slavarbete (dvs trädgårdsarbete) för vår del. Kan ju bero på att vi hade så ont i kroppen att det skulle varit tväromöjligt att göra något vettigt.

Vi tillbringade ett par timmar i solen istället innan det var dags för min fransar att göras fina.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards