Kristin

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Kristin - 5 maj 2012 22:28

... och en vacker regnbåge =)


 

Av Kristin - 5 maj 2012 17:25

Detta får bli ett ganska kort men informativt inlägg för jag orkar inte skriva så mycket


Fredagens eskapader:


- ryggmassage och 45 min fotmassage - helt underbart!!!

- Lunch ute på restaurang

- lite shopping, bland annat present till Fredrik

- var på några olika ställen och tittade på utemöbler till Ine, men hittade inget speciellt så vi tog en sväng förbi Frankrike (och när jag skriver en sväng förbi så är det verkligen det för det tar 10-15 min från Geneve till franska gränsen) och där hittade vi en solsäng iaf.

- kom hem och skulle bara ta en liten tupplur och vaknade 2 timmar senare

- åt liten middag framför en film som heter "Just Wright" med Queen Latifah. Den var helt OK men inte den bästa filmen vi sett.


Dagens eskapader so far:


- Möblerat om Ines vardagsrum och organiserat ute på balkongen

- lite mer shopping

- IKEA, där vi hittade allt som Ine behövde till sin balkong (+lunch)

- jag har monterat ihop alla möbler och saker från IKEA


Nu ska vi åka och hämta thaimat och spendera resten av kvällen framför TV´n - skönt!!


Blev så fascinerad över att det på några ställen i IKEA-restaurangen står på svenska =) 

 


Här är soffan som jag har byggt ihop helt själv och ett av sidoborden som Ine köpte oxå.

(tror kanske att jag själv måste köpa en sån här soffa till balkongen hemma, det handlar bara om att övertyga Fredrik om att vi faktiskt behöver en sån...)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards