Kristin

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Kristin - 24 maj 2012 17:04

Jag kan ju se vissa likheter mellan min lillebror och skådisen Zach Galifianakis hehehe...


    



Av Kristin - 24 maj 2012 15:27

Jag blir så j**la förbannad ibland (eller ganska ofta hehe)


I måndags får jag veta att faxen på jobbet inte funkar. Okej, det får väl gå då... tänker att den har nog blivit felanmäld... fel fel fel!!!

På tisdag är den fortfarande trasig. Den är nog felanmäld tänker jag igen.... fel fel fel!!! IGEN!!!

Onsdag... samma sak... fortfarande trasig och jag ifrågasätter varför den inte gjorts en felanmälan. Jag kan ju för fasiken göra en om det inte gjorts. Men det skulle inte behövas iaf.

Torsdag (idag alltså)... FORTFARANDE TRASIG!!!! Först nu när jag har tjatat i 4 dar görs det nåt åt saken. Eftersom det är så sent på dagen så kommer ju inget att göras nu idag, så har jag tur så kommer det att fixas imorn.


Hur svårt ska det vara att få fixat sånt här på en gång??!!!

Jag vill bara lägga mig på golvet och skrika som en liten unge och slita håret som matadoren i tjuren Ferdinand på julafton... men jag svär lite för mig själv och beklagar mig högt och tydligt istället (väldigt moget...)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards