Kristin

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Kristin - 2 januari 2011 21:25

Nu var det plötsligt 2011. Tiden går fort. 

Det har, trots Busters frånvaro, varit en mycket trevlig jul och även nyårshelg.

Julen gick i lugnets tecken med familjen nära.

Helgen innan jul var min lillebror, hans tjej och deras lilla Morgan (cockerspaniel) på besök och den helgen innebar dessutom hundmässan. Det var en av anledningarna till att de kom och hälsade på. Vi var båda dagarna på mässan och kollade in alla snygga vovvar.

Helgen till ära fick vi även låna Diza, så det vara full rulle på hundarna  .


Julaftonsdagen tillbringades hemma hos mina föräldrar med den sedvanliga julgröten. "Nytt" för i år var att min kusin Ine var med oss och firade. Det var så trevligt att ha henne hos oss. 

Julaftons eftermiddag/kväll tillbringade vi hos Fredriks föräldrar och det var så lugnt och skönt. Vi tittade på Kalle Anka och åt julbord och bara myste.

Resten av julhelgen tillbringade jag väldigt mycket tid hos mina föräldrar och bara slappade och åt god mat.


Nyårsafton hade jag bestämt mig för att den skulle firas i lugn och ro, men så blev det inte. Vi skulle haft en liten intim middag, ca 5-6 pers, hos en kompis men det slutade med att vi var 13 st till middag och under kvällen ramlade det in fler folk. Så det blev inte så lugnt som jag räknat med, men men, det var trevligt iaf  .

Vi tog taxi hem kl åtta på morgonen(!!!) och tillbringade mestadels av gårdagen i sängen och bara sov och tittade på TV - jätteskönt!

Idag har vi tagit det ganska lugnt oxå, jag har städat lite och nu på kvällen har vi haft Fredriks föräldrar och syster över på fika. Det var mysigt att bara sitta och babbla massa och fika.


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards