Kristin

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Kristin - 10 januari 2011 15:28

...eller rättare sagt det kom över mig på nåt konstigt sätt. Busters säng fick åka ner i källaren. Jag har gått och tänkt och tänkt och tänkt på när det ska kännas rätt för Busters säng att "packas ner", me det har känts bra eller rätt. Tänkte att jag skulle fråga andra hur dem har gjort i samma situation, men aldrig kommit till skott att fråga.

Det är ca 5½ månad sen Buster blev ängel och det har varit en självklarhet att hans saker ska stå kvar som de alltid har gjort. Mat- och vattenskålen försvann efter ett par dagar för det blev för deprimerande att se dem samla damm (det går ju inte att dricka dammigt vatten juh!).

Jag har vid flera, flera tillfällen försökt att känna doften av Buster från hans säng och täcke, men den försvann så fort efter att han försvann. Men när jag stod i källaren med tårarna trillades nerför kinderna, borrade jag in näsan i hans säng och då... DÄR VAR DET!! Ett liten gnutta Busterdoft. Det var tecknet som fick mig att förstå att det var okej att hans säng fick befinna sig någon annanstans än bredvid mattes säng. Och det är ju faktiskt så att han har ju en annan sovplats nu, uppe bland de andra små änglarna  .

Men som tröst så har jag fortfarande hans stora korg med leksaker framme och skulle det bli alltför jobbigt så kan jag bara smyga ner i källaren och hämta upp sängen igen.


  




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards