Kristin

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Kristin - 18 januari 2011 12:57

Ojoj... bara ett ögonblick... vad ska man välja då... finns ju så många. 

Men om jag får vara lite egoistisk så måste jag välja när jag satt i telefon på jobbet och så kommer det fram en arbetskollega till mig och ber om en autograf och håller fram denna bild

  

Jag fattade ingenting först och det tog några sekunder innan jag såg och fattade att det var jag på bilden hahahaha...


Av Kristin - 18 januari 2011 12:33

Nu tänker jag bli lite diplomatisk... jag vill gärna inte behöva peka ut bara en person som min bästa kompis. Jag vet... jättelöjligt!!

Men jag vill istället sätta rampljuset på mina 4 närmsta och bästa kompisar: Lelle, Camilla, My och Kattis.


Jag börjar med My för henne lärde jag känna först...

Första gången jag träffade My var jag rädd för henne. Vi jobbade på samma jobb, hon på morgonskiftet och jag på kvällsskiftet. Men en dag kom jag tidigare till jobbet och då var hon där. Hon såg ut som den värsta svartrockaren/djävulsdyrkaren och jag var livrädd *asgarv*. Men ett par veckor senare åkte hela jobbet på kryssning och då hittade vi varandra. Sen dess har vi varit jättebra kompisar och vi har haft mycket kul tillsammans  .

  


Nästa person ut är Kattis. 

Vi lärde känna varandra genom hennes syster och när Kattis flyttade in i samma hus som mig så började vi hänga mer och mer. Hon kom springandes ner till mig och jag upp till henne. Det är Kattis som "introducerade" mig och Danne för Maria och Buster. Hon hade hört att vi ville ha hund (och hon har en hund från Maria)

och hade hört att det fanns en liten omplaceringspojke och tänkte på oss. Och på den vägen är det. Kattis flyttade ner till skåne en period men vi höll alltid kontakten och nu är hon tillbaka i Märsta och vi försöker träffas så ofta vi kan  .


  



Sedan var det Lelles tur. 

Vi lärde känna varandra genom Buster. De flesta vet vid det här laget att Lelle var Busters första matte. Till en början så pratade vi och träffades vi några gånger och pratade bara om Buster. Till slut så pratade vi om så mycket annat och på den vägen är det. Vi kan prata om allt och gör det också, och även om vi inte har möjlighet att träffas så ofta så har vi nästan daglig telefonkontakt  .


  



Sist ut är Camilla. 

Vi lärde känna varandra genom genom min lillebror. Hon hade haft rottis en kort period och när hon fick höra att jag hade rottis ville hon gärna träffa Buster. När vi flyttade till Sigtuna blev vi nästan grannar och vi började umgås och på den vägen är det. Vi har haft stunder då vi skrattat så vi nästan kissat på oss .


  


Mina bästisar är väldigt olika egentligen när jag tänker efter men dom är alla underbara och vi har väldigt roligt när vi umgås    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards